امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان
در یک جلسه مهم با حضور دکتر اسماعیل زینالی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین، دکتر بهروز مینایی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک، و دکتر دانیال سمیعی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان، یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک سه‌جانبه در زمینه توسعه فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی و رباتیک به امضاء رسید. این اقدام نشانگر تعهدات قوی سازمان‌ها به ترویج همکاری‌های استراتژیک و توسعه مشترک در زمینه‌های کلان تکنولوژی‌ای و هوش مصنوعی بود.
بازدید مدیرعامل، مدیر توسعه و سرمایه‌گذاری و مدیر اداری صندوق پژوهش و فناوری گیلان از دهکده فناوری و نوآوری فشتام
صبح روز سه‌شنبه، هفتم دی ماه 1400، مدیرعامل و مدیران […]
استارت‌آپ‌ها در اولین رویداد ملی سرمایه‌گذاری BRAINVEST
رویداد ملی سرمایه‌گذاری BRAINVEST با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور هفت استارت‌آپ در حوزه فناوری‌های شناختی برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.
اداره‌کل ICT استان تبریز: برگزاری رویداد ملی سرمایه گذاری BRAINVEST (رویداد سرمایه گذاری در کسب و کارهای حوزه علوم و فناوری های شناختی)
رویداد ملی سرمایه گذاری BRAINVEST (رویداد سرمایه گذاری در کسب […]
کی، چقدر و از کجا جذب سرمایه کنیم؟
هرکسب‌وکاری برای این‌که راه اندازی شود و رشد پیدا کند، نیازمند جذب سرمایه است. به همین خاطر کسب‌وکارها به سراغ سرمایه‌گذار می‌روند؛ امّا مهم است که بدانیم در چه مرحله‌ای، به دنبال چه سرمایه‌گذاری باشیم و اصلا به چه میزان جذب سرمایه کنیم